At vælge det rigtige kommunikationsbureau er lige så vigtigt som at vælge en ledende medarbejder

At vælge det rigtige kommunikationsbureau er lige så vigtigt som at vælge en ledende medarbejderAt vælge det rigtige kommunikationsbureau er lige så vigtigt som at vælge en ledende medarbejder, og at få det optimale ud af samarbejdet kan være yderst værdiskabende.

Gennem et stærkt kendskab til såvel bureauverden, kundesiden, arbejdsprocesserne mellem kunde og bureau samt en række værktøjer, såvel international udviklede som lokalt tilpassede, kan vi hjælpe danske og skandinaviske virksomheder med at vælge den rigtige bureausammensætning og optimere samarbejdet mellem bureau og virksomhed.

Hvorfor vælge Brand-Design ?

Som bureaumægler tilbyder vi:

•          Hvorfor vælge Brand-Design ?Objektiv og uafhængig indsigt
•          Optimering af arbejdsrelationerne og strukturerne mellem virksomheden og bureauet
•          ROI – rådgivning når kontrakter skal forhandles og aflønningsniveauer, og systemer skal aftales
•          Forbedrede valgkriterier og reduktion af tid og ressourcer brugt, når det rigtige bureau skal vælges
•          Rigtig rolle af begrebet kemi så det ikke overskygger det rationelle

Den rigtige bureausamarbejde tilpasses individuelt den enkelte virksomheds behov m.h.t

Bureaurevision

•          Evaluering af nuværende arbejdsrelationer og processer med kommunikations bureauer
•          Match mellem Jer og nuværende bureau ydelser med udgangspunkt i jeres strategiske mål
•          ROI – hvad skal den være og hvordan måler vi den. Måling af nuværende leverancer fra bureauerne. Definition af målpunkter og KPI.
•          Prisniveau. Fair, for dyr eller bare mange penge
•          Kontrakter og aflønning. Principper, niveau og aftaler
•          Egen organisation vis-a-vis bureauerne

BureauCoaching

Hvis samarbejdet er værdiskabende – men ikke er optimalt

Indhold
•          Analyse af samarbejde med bureauet
–        Gennemgang af mål og forventninger fra samarbejdet
–        Gennemgang af arbejdsprocesser og rutiner
–        Individuelle interview med kontaktpunkter hos jer og på bureauet
–        Fælles møde

Output
–        Identifikation af evt. anstødssten
–        Anbefalinger til forbedringer i processerne og kontaktformer
–        Anbefalinger til evt. mulig personskift – eller bureauskift
–        Anbefalinger til ændre adfærd i kontakten og mødeform

BureauProcurement

Hvis udbyttet ikke står mål med investeringen – ROI

Indhold
•          Simpel proces der består af en gennemgang af
–        Kontrakter
–        Budgetter
–        Fakturarer og afregninger

Output
–        Anbefalinger til hvad og hvor der kan optimeres
–        Anbefalinger til hvilke bureauer der er optimale til at løse mine opgaver
–        Anbefalinger til evt. kontraktforhandlinger og revision
–        Anbefalinger til fair aflønnings niveau og form (for begge parter)

Bureauarkitektur

Evaluering af nuværende bureaukonstellation

Indhold:
–        Strategiske og kommunikations målsætninger
–        Målgrupper
–        Kommunikations valg platforme
–        Hvilke bureauer laver hvad godt/dårligt

Output
–        Anbefalinger til fremtidig kommunikationsvalg
–        Anbefalinger til hvilke bureauer der er optimale til at løse hvilke opgaver
–        Anbefalinger til evt. kontraktjusteringer
–        Kreative briefinger alt efter opgave
–        Input til evt. ”search and selection”

Derfor os

Vi har erfaringen og metoderne til at sikre det optimale resultat,

– Fordi vi har stor egen erfaring fra begge sider af bordet – kunde og bureau. En partner kommer fra bureauverden – med kunde erfaring, og bibringer en unik indsigt i bureauernes kompetencer og hverdag. En partner kommer fra kundesiden – med bureau erfaring, og bibringer  indsigt og erfaring med strategisk og operationel marketing

– Fordi vi sætter forretningen og målsætningerne i centrum

– Fordi vi tænker i integreret marketing, kommunikation og processer når vi skaber den rette kommunikationsarkitektur og bureau sammensætning.

Vision, mission og værdier

En "all-in-one" løsningVores vision er at være et af de mest troværdige mæglere I samarbejdet mellem virksomheder og kommunikationsbureauer.

Vores mission er at give danske virksomheder den bedst mulige vejledning og råd I deres eget valg af marketing og kommunikationsbureau der passer til deres individuelle og specifikke målsætninger, strategier og behov.

De værdier vi ønsker at basere vores virksomhed på er:
•          Objektivitet
•          Uafhængighed
•          Gennemskuelighed
•          Mål og resultatdreven
•          360 graders løsninger og valg af bureauer

Landsdækkende webdesign service

Vi har lavet mange hjemmesider og webdesign for både store og små firmaer over hele Danmark. For os beliggenhed ligemeget. Online markedsføring og webdesign kræver ikke en fysisk placering, men derimod de rigtige evner indenfor området. Herunder er nogle af de byer vi har lavet professionelle hjemmesider og webdesign for:

Jylland
Fyn
Sjælland
%d bloggers like this: