Søgemaskineoptimering (SEO) Vejen

Søgemaskineoptimering (SEO) VejenVejen til en god placering i Googles organiske søgeresultater hedder Søgemaskineoptimering eller SEO. Holder jeres virksomhed til i 6600 Vejen, så klarer vi alle former for on-page og off-page SEO på jeres hjemmeside. Vi er desuden også specialister i online markedsføring på de sociale medier. SEO er en teknisk proces over tid, hvor man tweeker jeres søgeord både på hjemmesiden og eksternt.

Man kan begrave en død på side 2 af Google

Ny hjemmeside eller webdesign i Vejen ?

Ny hjemmeside eller webdesign i Vejen ?Vi laver hjemmesider i CMS systemet WordPress. Derfor kan vi designe hjemmesider der er både responsive / mobilvenlige og søgemaskineoptimeringsparate. Vi vil i tæt samarbejde med jer designe et look på hjemmesiden, der passer til jeres firma image og de søgeord i gerne vil ligge godt på i søgeresultaterne. Vi har mere end 10 års erfaring med design af hjemmesider i Vejen. Skriv helt uforpligtende til os og hør mere om jeres nye hjemmeside eller webdesign.

Facebook annoncering Vejen

Bliv synlig for mere end 2 mio. danskere på Facebook. Vi tilbyder Facebook markedsføring med en samlet professionel pakke med annoncering, profilside og tilgang til egen statistik.

Effektiv og målrettet annoncering på Facebook

Facebook annoncering VejenAnnoncering på Facebook er for alvor blevet interessant i takt med, at store dele af den danske befolkning dagligt opretter nye profiler på Facebook. Det er ikke længere kun ”first movere” og teenagere, der er på Facebook. Nu er alle aldersgrupper repræsenteret. Alene i Danmark er der 2,6 mio. brugere, som sidder på Facebook gennemsnitlig op mod 50 minutter om dagen. Dette gør Danmark til en af verdens største Facebook-nationer målt på antal brugere i forhold til antal indbyggere. Derfor skal man som virksomhed selvfølgelig annoncere på Facebook. Hvorfor? Fordi du helt præsist kan ramme kunder lige netop i dit nærområde. Ingen andre annonceformer er så præcise.

For at opnå det bedste resultat med annoncering på Facebook

For at opnå det bedste resultat med annoncering på FacebookFor at opnå det bedste resultat med annoncering på Facebook, er det vigtigt at målrette din annonce. Her kan vi hjælpe dig med at udforme den helt rigtige mediestrategi som matcher din virksomhed og dine målgrupper. Flere undersøgelser viser at forbrugerne er meget positive over for virksomheder, der annoncerer på Facebook. Således viser en undersøgelse fra Dansk Industri Handel i sommeren 2010, at mere end 50 procent af forbrugerne anser det for naturligt, at virksomhederne bruger sociale medier såsom Facebook til markedsføring.

Facebook side Vejen

Facebook side VejenEn Facebook side (virksomhedsprofil – tidligere ’fanside’) er en af de to grundlæggende kommunikations- og markedsføringskanaler, som virksomheder kan have på Facebook; Facebook sider og annoncering.

En Facebook side er en fantastisk måde for virksomheder til at kommunikere med eksisterende og nye kunder. Desuden kan den styrke virksomhedens online tilstedeværelse gennem interaktiv daglig kontakt med din målgruppe.

Fordelene er følgende:

    • Få fingeren på pulsen: vær up-to-date med, hvad dine kunder har behov for og taler om
    • Etabler dialog via det førende medie
    • Spørg, lyt og reflekter: bliv inspireret til at produktudvikle og idéudvikle
    • Øg din placering og synlighed i søgemaskinerne
    • Skab mere trafik på din hjemmeside
    • Styrk dit brand
    • Dyrk, plej og etabler loyale kontakter – med eksisterende forretningsforbindelser og potentielle kunder
    • Gør virksomhedens glade kunder til effektive ambassadører
    • Skab en synlig support-funktion – hjælp kunder; lad kunder hjælpe hinanden

AdWords annoncering Vejen

Vi er specialister i at gøre din webshop eller hjemmside synlig via Google i Vejen. Markedsføring, som er målrettet efter netop de personer, der aktivt søger efter netop dine produkter.

Markedsføring der rammer din målgruppe

AdWords annoncering VejenVi er specialister i at gøre dig synlig via annoncering på Google. Markedsføring Vejen, som er målrettet efter netop de personer, der aktivt søger efter lige præcis dine produkter og ydelser. Eller sagt med andre ord: Vi er eksperter i Google AdWords Vejen – og tilmed Google AdWords certificeret partner. Vi kan derfor hjælpe både nye og eksisterende AdWords kunder til at få succes annoncering på Google med stor besparelse til følge.

Hvad er Google Adwords?

Hvad er Google Adwords?Google AdWords er betalt annoncering på søgemaskinen Google – de sponserede links. AdWords annoncer vises i toppen og i højre side af søgeresultaterne. Annoncerne vises i forhold til dét eller de søgeord, som brugeren indtaster i selve søgefeltet. Derfor er det meget vigtigt, at man har så mange målrettede søgeord og kombinationer som muligt.Der er naturligvis mulighed for at opsætte et utal af søgeord, men det er de målrettede søgeord/kombinationer, der giver den relevante trafik til dit website. Hver gang nogen klikker på en annonce, betaler du en klikpris. Dette kaldes CPC (cost-per-click).

AdWords annoncer

AdWords annoncerDine AdWords annoncer vises, når en bruger søger efter dit produkt eller ydelse. Dette betyder, at dine annoncer kun vises til personer, der er interesseret i dit produkt eller din service. Placeringen af din annonnce er baseret på, hvor meget du byder i forhold til dine konkurrenter. Jo mere du byder, desto højre på siden vises de. Du kan opdatere dine annoncer og søgeord, så tit du vil uden ekstra omkostninger, hvis du blot ringer til os og du har muligheden for at bestemme hvor om dine annoncer skal vises globalt, regionalt eller lokalt.

Hvad er udfordringen med AdWords

Hvad er udfordringen med AdWordsGoogle belønner AdWords kampagners kvalitet og relevans efter en algoritme. Derfor er det vigtigt at opbygge en kampagne ud fra de rette forudsætninger. Annoncetekster, søgeord og landing page skal have sammenhæng igennem et fælles tema – og denne sammenhæng belønner Google i form af en kvalitetsscore, der sikrer en højere placering til en lavere klikpris.At finde formlen til succes med AdWords kræver derfor både tid og ekspertise for at kunne sikre, at annonceringen rammer netop de kunder, der resulterer i at målene opfyldes. Vi har stor ekspertise med Google AdWords, og forstår derfor både de muligheder og begrænsninger, som mediet indeholder. Og her kan det lige nævnes, at trafik ikke nødvendigvis er et mål i sig selv, hvis du vil have mest effekt ud af dit budget.

Vælg mellem AdWords til webshops eller websites

Inden du går igang med annoncering via Google er det vigtig at vælge den rigtige annonceringspakke. Vi tilbyder både annonceringspakker til websites og webshops.

Bing annoncering

Bing er Microsofts søgemaskine, der ligner Google’s. En målrettet indsats på Bing viser sig ofte også at give rigtig gode resultater i forhold til Google – især i forhold til bestemte målgrupper.

Markedsføring der rammer din målgruppe

Markedsføring der rammer din målgruppeVi er specialister i at gøre dig synlig via annoncering på Bing. Markedsføring, som er målrettet efter netop de personer, der aktivt søger efter lige præcis dine produkter og ydelser. Eller sagt med andre ord: Vi er eksperter i Bing.

Effektiv og målrettet annoncering på Bing

Søgeordsannoncering, også kendt som pay-per-click annoncering eller betalt søgning, kobler din annoncering sammen med søgeresultater, når en bruger indtaster relevante søgeord i en søgemaskine. Eller sagt på en anden måde: Betalte søgninger giver annoncørerne en præcis og effektiv måde at nå ud til kunder, som søger efter deres specifikke produkter og tjenester.

PPC annoncering

Hvis PPC annoncering giver mening for din virksomhed (og det gør for de fleste), så er du sikkert allerede igang med GPPC annonceringoogle AdWords og har ikke prøvet Bing annoncering. Hvis dette er tilfældet, kan det være tid til at tage et nærmere kig på dine muligheder. Sidste år annoncerede Yahoo! og Bing nemlig et partnerskab i form af en kombineret pay-per-click-platform, der giver annoncører et seriøst alternativ til Google. Annonceringen drives igennem Yahoo som en del af Yahoo! Search Marketing network (tidligere Overture).

Fordele ved Bing annoncering

Fordele ved Bing annonceringDa Google har eksisteret længere og har et mere udbygget annonceringsnetværk end Bing, er der mere konkurrence på søgeordene. For et given søgeord på Google, kan der være snesevis – nogle gange endda hundredvis – af virksomheder, der byder på en placering på den første side af søgeresultaterne, hvilket presser priserne op. På Bing er det lige omvendt. Priserne er lavere for de fleste søgeord, men tilgengæld må man forvente færre klik. BING gør det desuden muligt at målrette sine annoncering efter alder og køn, hvilket er en kæmpe forskel i forhold til Google og rent designmæssigt fremstår annoncerne tydligere end blot sort og hvid tekst som på Google.

Sammenlignet med Google-brugere er Bing-brugere ældre (hovedparten er i aldersgruppen 25-54, i modsætning til Googles brugere, der spænder fra 13 til 34) og primært kvindelige (57 procent kontra 50 procent).

Hvad hjælper vi med?

Vi udarbejder din kampagne, finder søgeord, der er relevante for dine produkter og forretningsområde samt dine annoncetekster for et lavt månedeligt beløb. Vi er både din samarbejds- og din sparringspartner, når det handler om Bing. Vi hjælper dig med at fastsætte de rette mål, som bliver bestemmende for både opbygning, optimering og videreudvikling af dine kampagner. Og så er vi ikke længere end et telefonkald væk.

Kvalificeret rådgivning

Vi blandt de bedste på markedet inden annoncering i de sociale medier, og kan derfor rådgive og vejlede dig optimalt. Vi er både Google AdWords Kvalificeret og Facebook API Partner.

Intelligent annoncering Vejen

Uagtet om du er ny kunde eller om vi overtager dit eksisterende annoncebudget, starter vi altid i fællesskab med at fastlægge, hvad målet skal være for din kampagne.

Support i Vejen

Vores filosofi er enkel. Kunderne skal ikke stå alene. Derfor står vi altid på spring for at hjælpe dig når du har brug for det og i ringer bare når i har brug for os.

Vejen ifølge Wiki

VejenVejen er en middelstor stationsby i Sydjylland beliggende mellem Esbjerg og Kolding i Vejen Sogn. Vejen er hovedby i Vejen Kommune og tilhører Region Syddanmark. Jernbanen kom til Vejen i 1874. I løbet af få år voksede stationsbyen op langs landevejen mellem stationen og den gamle landsby. Landsbyen lå omkring kirken og kroen ved den gamle Kolding-Varde landevej, den nuværende sekundærrute 191. I dag ligger byen centralt både i forhold til E20 Esbjergmotorvejen og sekundærrute 191, som indtil opførelsen af motorvejen før år 2000 hed A1. Vejen ligger ved Kongeåen, grænse fra 1864 til 1920 mellem Danmark og Preussen, da Sønderjylland var en del af Tyskland til efter 1. verdenskrig. Vejen var grænseby på den danske side.

Oplandet omkring Vejen

Askov  Brørup  Bække  Føvling  Gesten  Glejbjerg  Holsted  Hovborg  Jels  Lindknud  Lintrup  Rødding  Skodborg  Store Andst  Sønder Hygum  Vejen Øster Lindet

%d bloggers like this: