Kommunikér det rigtige budskab til rette kontakt på rette tidspunkt med individuelt tilpasset markedsføring
Relevans er nøglen til
succesfuld markedsføring
I en moderne konkurrenceorienteret forretningsverden, er det vigtigere end nogen sinde for marketingfolk have et klart billede af, hvor i købsprocessen den potentielle kunde befinder sig. Samtidigt er det afgørende, at have evnen til at levere individuelt tilpassede budskaber, når kunden er mest modtagelig.
- E-mail modul til e-mail marketing f.eks. nyhedsbreve, kampagner, o.lign.
- Formularer til f.eks. at registrerer dine kunders henvendelser
- Surveys – til at lave spørgeskemaundersøgelser
- Skabeloner – lav en skabelon tilpasset din profil
- Kontakthåndtering – håndterer til-og afmelding for dig.
- Campaigns – skræddersy kampagner – og del dem med din salgskanal
- Mulighed for integration: kan integreres med dit CRM/ERP system
Follow-Up Marketing
Follow-Up Marketing udvikles i tæt samarbejde med vores kunder for at tilsikre at funktionerne giver det optimale udbytte. Her er nogle af fordelene:
- Forøg ROI af virksomhedens markedsføring ved at levere relevante budskaber til kunderne. Kommunikér rette budskab til rette kontakt på rette tidspunkt.
- Optimér dine kundrelationer med et værktøj, som sætter kunden i centrum. Markedsføring for dig – kundeservice for dine kunder.
- Når du har brug for en platform, som skal markedsføre filialer eller afdelinger i virksomheden, og samtidigt have mulighed for central administration.
- Centralisér information om dine kunder ved at benytte en integreret platform, hvor alle kontaktformer (e-mail-markedsføring, eventadministration, undersøgelser, SMS osv.) gør brug af samme kundeinformation.
- Når leveringssikkerhed er vigtig for din virksomhed. For optimeret og sikker levering understøttes standarder såsom Sender-ID, SPF og DomainKeys.
- Markedets mest brugervenlige system til at planlægge, opbygge, monitorere, rapportere og følge op på markedsaktiviteter.
- Forøg dit salg og din tilstedeværelse med kanalkampagner til stimulering af forretningen distribueret centralt eller via dine partnere direkte til slutkunden.
- Lær dine kunders interesser, vurderinger, fakta og ønsker at kende via realtidsrapporter defineret ud fra dine ønsker.
- Automatiseret feedback og distribution af information i realtid via web, e-mail eller SMS med anbefalet aktion til rette partner/sælger.
| |||||
|