Når man arbejder med online markedsføring som skal kunne ses

Når online markedsføring skal opleves – Når man arbejder med online markedsføring som skal kunne ses, så skal beskrivelser af ens linkbuildingpakker være gennemskuelige og samtidig så nemme at bestille for kunder, at det eneste der rent faktisk er behov for, er et søgeord og en URL fra kunden.

Hvad får du, som kunde, for pengene ved linkbuilding?

Det er klart at mange er bange for at prøve noget nyt når det kommer til online markedsføring, og ikke mindst søgemaskineoptimering. Bekymringerne er især store hos folk som allerede har prøvet at bestille linkbuilding hos udbydere der har lovet mere end de kunne holde. Derfor skal du altid sørge for at tjekke helt præcist hvilken type linkbuilding der er tale om og hvad en linkbuildingpakke inkluderer.

Et godt eksempel følger her. Hver linkbuildingpakke indeholder X antal artikler, alle er de skrevet på dansk og udgives på hjemmesider ejet af udbyder. Denne opretter dertilhørende backlinks, som tilskrevet hver linkbuildingpakke. Artiklerne vil selvfølgelig være unikke og udarbejdet manuelt. Dvs. at der ikke er blevet anvendt automatiserede værktøjer såsom f.eks. artikelspinnere, da det ikke gavner hverken udbyders eller kundens hjemmesider.

Alle backlinks vedhæftes i små artikler

Alle backlinks vedhæftes i små artikler, hvoraf nogle er helt op til 200 ord. Disse vil selvfølgelig også være oprettet manuelt og er også unikke. Dette er også en grund til at linkbuildingpakker ofte giver god værdi når det kommer til søgemaskineoptimering, da det mærkbart kan ses. Der stilles dog ofte ingen garanti, da konkurrencer på søgeord er meget forskellige fra branche til branche.

Der er blevet udarbejdet et lille eksempel med søgeordet carporte. Dette kan læses ved at følge linket, hvorpå det også forklares hvorfor det er vigtigt at udføre linkbuilding til hjemmesider.

%d bloggers like this: