Grafisk stil og tone

Markedsføringen skal fokuseres omkring selve konceptet man har fokus på. Når selve konceptet er kommunikeret bredt og målgruppen er bekendt, kan vi begynde at arbejde mere indgående med udvalgte moods og dermed flytte os væk fra en mere konceptuel kommunikation.

Året bliver dermed året, hvor tekster såvel som det grafiske udtryk har til formål at forklare, hvad det handler om – at det er en måde at søge oplevelser baseret på, hvilket humør man er i.

Det vil vi gøre ved i al kommunikation at vise vores Key Visual

Det vil vi gøre ved i al kommunikation at vise vores Key Visual: Slideren – enten som mobil, web el. tablet udgave, kombineret med en fast tekst omkring Feel like. Rent grafisk anvendes altid ét billede indsat i polaroid ramme, som demonstrerer et mood kombineret med en oplevelse som baggrund.

Vi har udarbejdet overskrifter og korte humoristiske tekster, som skal understrege at Feel like handler om følelser og humør. Disse kan bruges, som de er eller til inspiration til retning på egne tekstproduktioner.

%d bloggers like this: