Strategisk kommunikation og kommunikation i det hele taget

Strategisk kommunikation og kommunikation i det hele tagetStrategisk kommunikation og kommunikation i det hele taget bør være blandt lederens vigtigste redskaber. Med udgangspunkt i den enkelte virksomhed laver vi en strategisk plan, der fungerer som platform for virksomhedens samlede kommunikation. Herefter fremgår det klart, hvordan visioner, værdier og forretningsmål ser ud, og hvordan de bedst formidles.

Vi lægger alle kræfter i at løse firmaets kommunikationsopgave optimalt – og til tiden! Et stærkt hold af fagpersoner med spidskompetencer indenfor kommunikation, journalistik, PR, grafisk design, oversættelse, foto, tryk, webløsninger m.v. bringer opgaven sikkert i havn.

Journalistikken bruges aktivt i arbejdet med virksomhederne. Og i sin rene klassiske form leverer vi artikler til medieverdenen.

Intern kommunikation

Intern kommunikationDer kan være langt fra ord til handling, hvis lederens budskab ikke forstås af medarbejderne. Derimod kan en intern kommunikation, der tager medarbejderen alvorligt og inddrager dem i forandringsprocesser, øge virksomhedens omdømme og medarbejderne engagement.

Med udgangspunkt i den enkelte virksomhed, identificerer vi, hvor der bør sættes ind, og hvilke krav der skal indfries, før kommunikationsindsatsen bliver succesfuld.

Ekstern kommunikation

Hvordan kommer en virksomhed til at tage sig godt ud i medierne?

Ekstern kommunikationSvaret vil altid være korrekt brug af ekstern kommunikation. Men hvordan det rette antal pressemeddelelser bliver mikset rigtigt med en værdibaseret kampagne, holdningsprægede debatindlæg eller påvirkning af stakholders afhænger alt sammen af, hvordan netop din virksomhed er skruet sammen.

Vi tilbyder pressestrategier, der afdækker, hvad netop jeres virksomhed har at byde på, som kan påkalde sig omverdenens interesse. Vi foreslår også hvilke medier, der skal kontaktes og hvornår. Succesrig ekstern kommunikation handler nemlig ikke mindst om timing. Lykkes den, kan det ses på bundlinien.

Journalistik

JournalistikKernen ligger i journalistikken og mødet med mennesket. Det er her, historien bliver til, uanset om målgruppen er borgere med interesse i deres helbred eller fagpersoner, der ønsker en specifik merviden.

Vi leverer artikler til enhver målgruppe, så længe den gode historie er tilstede.

Den evige jagt på den gode historie

Den evige jagt på den gode historieDen utrættelige research. Den ukuelige søgen efter fakta. Den gode fortælling. Den skæve vinkel. Det præcise budskab. Vi finder historien og identificerer kundens behov. Og formidler historien i den form og til det medie, der tjener kunden bedst.

Velkommen til et samarbejde fuld af kreativitet, energi og gode historier.

%d bloggers like this: