Let forståelig Trin-For-Trin Guide

Søgemaskineoptimering er i dag en af de vigtigste konkurrenceparametre for virksomheder, der driver en hjemmeside på Internettet.

Årsagen til dette er, at over 85% af alle søgninger i dag sker på Google. Stort set alle klikker på nogle af de øverste søgeresultater – og direkte ind på den præsenterede hjemmeside.

Er du frustreret over, at din hjemmeside er usynlig på Google eller ligger for langt nede i søgeresultaterne, når man søger på dine vigtigste produkter?

Det er forståeligt. Det føles uretfærdigt, at siderne med dine produkter ikke ligger i toppen af søgeresultaterne, når dine kommende kunder skriver de søgeord på Google, som dine produkter skal findes på.

Så der må være noget galt, når dine produkter eller serviceydelser ikke ligger i toppen.

Google Sandbbox och sökmarknadsföring

Det, der er galt er, at din hjemmeside ikke er tilstrækkelig søgemaskineoptimeret i forhold til dine 10 nærmeste konkurenter på de 58 parametre jeg beskriver i Søgeoptimeringsrapporten.

Søgeoptimeringsrapporten er 11 års erfaring med søgemaskineoptimering, der er koncentreret ned i eet eneste let læseligt dokument. Det gør det nemt for dig at forstå hvordan du hurtigst muligt søgemaskineoptimerer din hjemmeside til den placering du ønsker.

Søgeoptimeringsrapporten er opbygget som en prioriteret liste, der viser, hvor vigtige de enkelte parametre er i forhold til hinanden. Herved kan du bruge din tid mest effektivt og gøre de rigtige ting for at få en topplacering på dine vigtigste søgeord.

Du kan forvente at få adskillige overraskelser når du læser Søgeoptimeringsrapporten –  ting, som får afgørende indflydelse på din søgeoptimering frem over.

Bemærk: Der kan være forskelle fra disse resultater, både over tid og som følge af, at Google det seneste års tid er begyndt at “personalisere” søgeresultaterne – så hvis du ser nogle lidt andre resultater er det ikke nødvendigvis et udtryk for hvad andre ser.

Det siger sig selv, at uanset om man har en e-shop eller ej, så er placeringen i toppen af Google den mest eftertragtede på Internettet. Og det er tilmed gratis!

Mange begyndere tror fejlagtigt, at man blot skal skrive en masse søgeord i nogle Meta Tags, så har man udført en søgemaskinesoptimering af hjemmesiden. Dette er, om nogen – den største fejltagelse – som bliver begået igen og igen. Jeg skriver indgående om Meta Tags i den gratis udgave af Søgeoptimeringsrapporten så skynd dig at hente den.

Søgeoptimeringsrapporten viser dig, trin-for-trin, hvordan du kommer til toppen på de naturlige, organiske søgeresultater, der vises i venstre side af søgeresultaterne på Google.

Du kan printe Søgeoptimeringsrapporten ud og have liggende ved siden af din PC.
Så er det let at notere det du skal gøre direkte i Søgeoptimeringsrapporten.

Linkbuilding er en essentiel del af søgemaskineoptimering

Søkemotoroptimalisering i Google

Her er hvad nogle køberne af Søgeoptimeringsrapporten har skrevet:

Det svingede lidt mellem at ligge på side 8-10 på Google på søgefraserne “Online spil” og “Gratis spil”. Efter jeg har arbejdet med søgeoptimeringsrapporten (på fritidsniveau), er disse placering blevet forvandlet til hhv. en 7. plads og en plads midt på side 2.

Denne fremgang er opnået på få uger, og alene ved at følge de forskellige råd fra søgeoptimeringsrapporten. Jeg håber selvfølgelig på mere fremgang, og er sikker på at det nok også skal komme efterhånden som jeg får gået punkterne igennem. Jeg kan kun på det varmeste anbefale at købe søgeoptimeringsrapporten, hvis man altså ønsker at ligge i toppen af søgemaskinerne.

Derfor vinder du markedsandele ved at købe Søgeoptimeringsrapporten:

  1.  Søgeoptimeringsrapporten sparer dig for rigtig mange timers research
    Tør du regne ud, hvor mange timer du allerede har brugt for at få et overblik over hvad du skal gøre, når du skal søgeoptimere din hjemmeside?
    Søgeoptimeringsrapporten er din genvej til at få et ordentligt fodfæste på kort tid.
  2.  Din investering er hurtigt tjent ind igen
    Hvis du blot omsætter minimalt i forbindelse med din hjemmeside, så er gevinsten ved af følge min vejledning hurtigt tjent hjem. Har du en normal omsætning med f.eks. en lille webshop, så er jeg slet ikke i tvivl om, at du gør en rigtig god forretning.
  3.  Informationerne er opdaterede
    Søgeoptimeringsrapporten fortæller dig hvordan situationen er LIGE NU.  Ikke for et halvt år siden eller for 2 år siden, for den sags skyld.
  4.  Meget billig hjælp
    Hvis du skal have os til at optimere din hjemmeside svarer prisen til kun 1/2 times arbejde. Med mange timers arbejde forude er Søgeoptimeringsrapporten et billigt “Gør-det-selv” alternativ til en brøkdel af prisen.

To the stars Astralis

%d bloggers like this: