Er du ved at opbygge et brand og har du set værdien i, at dit brand er synligt på Google…..

Google optimering – Din vej til flere kunder og mere synlighed. Er du ved at opbygge et brand og har du set værdien i, at dit brand er synligt på Google, så ved du nok også, at det bliver svært at komme til tops i Googles søgeresultater, hvis du ikke har et firma, som laver Google optimering for dig. Mange af dine konkurrenter gør det sikkert allerede og hvis det ikke skal blive en forhindring for, at du kan nå dine langsigtede strategiske salgsmålsætninger, så skal du til at overveje om det ikke er på tide at komme i gang og måske endda slå dine konkurrenter.

Det kan være at du allerede bruger en del af dit markedsføringsbudget på Google AdWords

Det kan være at du allerede bruger en del af dit markedsføringsbudget på Google AdWords og du burde nok overveje, om du ikke burde allokere noget af det budget over på Google optimering. Brandingværdien i Google AdWords er naturligvis til stede, men den er væsentlig større på de organiske søgeresultater. Google AdWords er annoncer og dem har forbrugeren ofte en modvilje imod. Organiske søgeresultater er anbefalinger af Googles brugere og din placering på Google angiver, hvor mange Googlebrugere der synes om din hjemmeside og hvor mange af dem der belønner din side ved at give den omtale og links.

Google optimering handler om at skabe omtale af din side online

Google optimering handler om at skabe omtale af din side online. Det handler også om at give din side nogen links så Google ved, at det er en side som bliver anbefalet af andre. Her er det vigtigt, at siden både bliver anbefalet af brugere, på fx blogs og forums, men links fra andre virksomheder, som fx samarbejdspartnere, leverandører eller lignende, er også meget værdifulde. Et professionelt SEO firma skal kunne hjælpe dig med at få denne slags links også.

%d bloggers like this: