Google har lige offentliggjort at de vil ændre i deres algoritme igen igen …. men hvad så?

Hvad med Google optimering nu når algoritmen bliver ændret igen? Google har lige offentliggjort at de vil ændre i deres algoritme, så der kommer mere fokus på, at urelevant trafik frasorteres. Faktisk er ændringen allerede foretaget for Google brugere i USA og mange websites har allerede mærket effekten af det. Det store spørgsmål i SEO branchen er naturligvis hvilken betydning det kommer til at have for Google optimering.

Der opstår altid panik blandt SEO folk når Google foretager ændringer

Der opstår altid panik blandt SEO folk når Google foretager ændringer. Ofte har panikken dog været ubegrundet, men denne gang ser det ud til, at Google virkeligt mener det når de siger, at de vil alt det irrelevante indhold til livs. Dette betyder, at de sider, som har fået foretaget en Google optimering, som er bygget op på links af lav kvalitet vil blive straffet når den nye algoritme implementeres i Danmark.

Links af lav kvalitet, er links som er lavet til maskiner og ikke mennesker

Links af lav kvalitet, er links som er lavet til maskiner og ikke mennesker, så enkelt kan det siges. Når man laver Google optimering, skal man praktisere det som vi kalder intilligent linkbuilding. Det vil sige, at man producerer links som også har værdi for de mennesker som eventuelt kommer ind og ser dem.

Vi har heldigvis altid fokuseret på, at kunderne får kvalitetslinks og unikt indhold hver gang

Vi har heldigvis altid fokuseret på, at kunderne får kvalitetslinks og unikt indhold hver gang vi har lavet et link. Vi genbruger ikke materiale, men producerer derimod altid nyt indhold, når vi laver Google optimering for vores kunder. Vi har egentlig heller ikke ondt af dem, som kommer til at miste deres placeringer fordi de har valgt den nemme og billige løsning. Man får hvad betaler for.

Læs mere om online markedsføring her.

%d bloggers like this: