Marketing bureauer kan ofte have et SEO firma som samarbejdspartner

Marketing bureauer kan ofte have et SEO firma som samarbejdspartner til at lave SEO for deres kunder, hvilket betyder, at de indirekte kan tilbyde deres kunder SEO i en samlet pakke med mange andre markedsføringsmæssige services.

Det er meget fordelagtigt for kunden, at de ikke skal samarbejde med mange forskellige bureauer

Det er meget fordelagtigt for kunden, at de ikke skal samarbejde med mange forskellige bureauer, men i dette tilfælde kan det dog godt være en fordel at ændre denne vane. At kommunikere direkte med et SEO firma gør det nemmere at optimere SEO arbejde for kunden. Det kan ofte betale sig at høre det direkte fra hestens mund i stedet for at skulle gennem adskillige kanaler, inden det når SEO firmaet.

Et SEO firma er eksperterne

Et SEO firma er eksperterne og derfor kan det bestemt betale sig at handle direkte med dem, når det drejer sig om søgemaskineoptimering. De vil kunne argumentere og forklare hvorfor og hvordan, det der sker, det sker.

At handle direkte med et SEO firma kan give kunden mere ro

At handle direkte med et SEO firma kan give kunden mere ro ift. et produkt som SEO, som kan variere rigtigt meget fra måned til måned pga. den eksterne påvirkning fra konkurrenter og Google evindelige forsøg på at tilpasse søgeresultaterne til vise det mest korrekte søgeresultat.

%d bloggers like this: