Er din virksomheds hjemmeside “usynlig”?

Er din virksomheds hjemmeside "usynlig"?Har din virksomhed en hjemmeside som:

  • har et flot design, der præcist rammer virksomhedens primære målgruppe?
  • er brugervenlig, og gør det let for hjemmesidens besøgende at finde relevant information?

og alligvel giver virksomhedens hjemmeside ikke den ønskede effekt i form af øget synlighed på Internettet? Er hjemmesiden ikke tilstrækkelig søgemaskinevenlig?

“Synlighed” opnås via søgemaskiner som fx Google:

"Synlighed" opnås via søgemaskiner som fx Google:Hvis din virksomhed gerne vil være synlig på Internettet, og dermed optimere muligheden for at skabe kontakt til nye potentielle kunder, så er det helt essentielt, at virksomhedens hjemmeside er at finde på mest brugte søgemaskiner som:

  • Google
  • MSN Search (Microsoft)
  • Yahoo

ellers går virksomheden glip af mange potentielle kunder. Flot design og brugervenlighed gør det ikke alene, en hjemmeside er nødt til at være søgemaskinevenlig.

Vi kan gøre din virksomheds hjemmeside “synlig”

Vi kan gøre din virksomheds hjemmeside "synlig"I langt de fleste tilfælde er årsagen til den manglende synlighed, at hjemmesiden er konstrueret på en måde, der gør det meget svært eller umuligt for en søgemaskine at finde og optage al information på en virksomheds hjemmeside.

Løsningen på dette problem er at basere din virksomheds hjemmeside på vores hjemmeside SEO system. Et professionelt hjemmesidesystem til styring og vedligehold af hjemmesider og er 100% optimeret til søgemaskiner.

Kontakt os hvis du gerne vil vide mere om hvordan din virksomhed kan blive mere synlig på Internettet. Vi udfører gerne en gratis og helt uforpligtende analyse af din virksomheds nuværende hjemmeside, herunder hjemmesidens synlighed på de største og mest benyttede søgemaskiner.

Gode ensidige links der peger på din hjemmeside

Gode ensidige links der peger på din hjemmesideLinks er en af de vigtigste parameter vedr. søgemaskineoptimering, den vægter meget højt ved Google og Yahoo og Live.com (Microsofts søgemaskine)

Vi kan hjælpe med at skabe de links du har brug for, så du kan forbedre din hjemmesides placering i søgemaskinerne på de nøgle-søgeord du gerne vil kunne findes på.

I skal ikke bekymre jer om at linkbytte kun har begrænset værdi, at bruge masser af resourcer på at deltage i online diskussions fora, blogs eller skrive til online artikelbaser eller at undersøge om en linkportal gør brug af redirects før du tilmelder din hjemmeside.

Identifikation af nøgle-søgeord

Identifikation af nøgle-søgeordFå kvalificeret rådgivning og hjælp til at finde de nøgle-søgeord, som dine potentielle kunder benytter, for at finde de produkter og services din virksomhed tilbyder.

Vi kan via en nøgle-søgeordsanalyse hjælpe med at

  • finde frem til de nøgle-søgeord der giver nye kunder
  • finde vigtige ukendte/beslægtede nøgle-søgeord
  • måle søgevolumen på de enkelte nøgle-søgeord
  • finde placeringen for Jeres hjemmesides i søgemaskinernes søgeresultater på de enkelte nøgle-søgeord

komplet analyse af din hjemmeside

komplet analyse af din hjemmesideHvis din virksomhed allerede har investeret mange penge i en hjemmeside med fx et design der rammer jeres kunde målgruppe optimalt, og som måske også har special programmerede funktioner, som er skræddersyet efter jeres behov.

Så er en analyse af jeres hjemmeside det oplagte valg, da vi med denne service tilbyder at udarbejde en komplet analyse af jeres nuværende hjemmeside og udarbejde en rapport med specifikke anbefalinger for hvad der skal til for at optimere jeres nuværende hjemmeside til søgemaskinerne så godt som overhovedet muligt.

Hvorfor kombinere PPC (Pay-per-click) og SEO?

Hvorfor kombinere PPC (Pay-per-click) og SEO?Søgemaskineoptimering fremmer placeringen af en hjemmeside i søgemaskinernes organiske søgeresultater, men det kræver ofte tålmodighed, da man sjældent kan se effekterne af SEO arbejde med det samme.

Der kan der være nogle specifikke søgeord, som der er så hård konkurrence om at få en god placering på, at det bliver meget dyrt at få en god placering på dem i de organiske søgeresultater.

Man må heller ikke undervurdere, at selvom ca. 2/3 af brugerne ser de organiske søgeresultater, så er der fx 1/3 af dem der ligeledes ser de annoncer (Google AdWords), som Google har ude i højre side. Derfor kan en kombination af PPC og SEO i nogle tilfælde vise sig at være den bedste løsning.

Vi kan tilbyde:

  • hjælp til at opsætte og køre effektive Google AdWords kampagner (PPC)
  • give vores kunder den fornødne viden til selv at opsætte, overvåge og justere deres Google AdWords kampagner
  • at kombinere Google AdWords kampagner med et godt statistik program
  • at kombinere Google AdWords kampagner med relevante landingssider

Flot design er ikke nok til at få fat i nye kunder:

Flot design og brugervenlighed gør det ikke alene, en hjemmeside skal også være søgemaskinevenlig hvis den skal tiltrække nye potentielle kunder!

%d bloggers like this: