Få flere lokale kunder med Google Maps! Den bedste måde at sikre sig at blive fundet i dit nærområde.

Lokal søgning med kort

Få flere lokale kunder med Google Maps. Google anvendes stadig oftere til lokale søgninger efter produkter, serviceydelser og virksomheder. Det vil sige: søgninger foretaget af potentielle kunder i nærheden af din virksomhed.

Med Google Maps

Med Google Maps (maps.google.dk) bliver din virksomheds profil, adresse og kontaktoplysninger vist på et overskueligt kort i kundens nærområde. Google Maps indeholder også en
ruteplanlægger, så dine potentielle kunder ikke bare ved hvor dit firma ligger, men også hvordan de skal finde dig.

Bestiller du en profil på Google Maps:

1. Bliver du kontaktet af vores tekstforfatter

2. I finder de vigtige søgeord

3. Vi opretter din virksomhedsprofil på Google Maps

4. Du får tilsendt koder, så i selv har adgang til profilen

Udover standardinformationer om din virksomheds navn, adresse, telefonnummer, hjemmeside og emailadresse på Google Maps, kan der derudover lægges følgende information ind i din profil:

Beskrivelse: I profilen er der plads til at beskrive din virksomhed. (Maks 200 tegn)

Kategori: Kategoriser din virksomhed branchespecifikt, f.eks. Tømrer.

Åbningstider og betaling: Informer om åbningstider samt hvilke betalingstyper kunderne kan benytte i din virksomhed.

Billeder:Du har også mulighed for at lægge billeder af din facade, produkter og lignende ind under din profil.

Desuden findes der en række muligheder for at oplyse, om virksomheden f.eks. giver
uforpligtende tilbud eller lignende..

%d bloggers like this: