E-mail marketing af en af de mest kost effektive markedsføringskanaler

E-mail marketing af en af de mest kost effektive markedsføringskanalerE-mail marketing af en af de mest kost effektive markedsføringskanaler. Netop derfor er det vigtigt at udnytte denne kanals store potentiale. Der udsendes millionvis af nyhedsbreve dagligt, og derfor kan det være svært at gøre en forskel.

Men med det rette e-mail marketing strategi og en god portion fornuft kan du sagtens opbygge et godt nyhedsbrev, med modtagere der er interesserede i dit indhold og kommer tilbage. Hos os arbejder vi aktivt med at lave god, brugbar og værdiskabende e-mail marketing. Vi hader nemlig også spam!

God email marketing giver dig:

  • God email marketing giver dig:En personlig 1-til-1 salgskanal du kan målrette 100 % til modtageren. Dine modtagere er unikke personer, og derfor skal det gode nyhedsbrev tilpasses den enkeltes ønsker og behov.
  • Masser af interaktion. Udsender du et relevant, værdiskabende nyhedsbrev vil du opleve høje interaktionsrater, fx åbninger eller klik, da det personlige islæt i høj grad er til stede i et nyhedsbrev.
  • Mulighed for at ”sælge” forskellige budskaber til forskellige modtagere. Med en strategisk tilgang og et intelligent system til at understøtte strategien, kan du opbygge et e-mail marketing setup, der kan målrettede kampagner til hver enkelt modtager.

Tjen penge på din mail liste – læs hvordan.

Email marketing – fra start til slut

Email marketing – fra start til slutHos os kan vi hjælpe dig med at opbygge eller videreudvikle din e-mail database. Det er selvfølgelig kritisk at opnå en vis mængde, da det også kræver en del ressourcer at udsende, vedligeholde og optimere sin e-mail marketing.

Når e-mail marketing databasen er nået en vis mængde, handler det om at segmentere og analysere sine modtagere. Der er typisk rigtig meget guld at hente i denne øvelse.

Du bliver ikke bare klogere på dine kunder, du bliver efterfølgende rent faktisk i stand til intelligent at målrette dine budskaber og indhold til udvalgte kundegrupper.

Når disse 2 trin er færdige

Når disse 2 trin er færdigeNår disse 2 trin er færdige er sidste trin selve udsendelsen og optimeringen. Her er det vigtigt med det rette e-mail marketing værktøj eller marketing automation værktøj. Du kan opsætte forskellige automatiserede e-mail marketing processer for de forskellige målgrupper. Det gør dig i stand til bedre at styre indsatsen og optimere konverteringsraten.

Hos os har vi stor erfaring med at opbygge, vedligeholde og varetage hele e-mail marketing processen og kan derfor hjælpe dig på fast basis eller til en specifik opgave.

Hvad er din erfaring med e-mail marketing ?

Hvad er din erfaring med e-mail marketing ? Hvilke fordele og ulemper oplever du ved brugen af e-mail marketing ?

%d bloggers like this: