Vores specialer er Google Analytics, AdWords optimering og søgemaskineoptimering

Brand er eksperterne indenfor online markedsføring. Vores specialer er Google Analytics, AdWords optimering og søgemaskineoptimering. Med baggrund i data og vores analytiske tilgang fokuserer vi på det, der vil give dig flest penge på bundlinien. Brand Design er drevet af to af Danmarks skarpeste profiler, og vi brænder alle for at levere de bedste resultater hver eneste gang.

Hos hos Brand Design får du en komplet indsigt i de mest effektive markedsføringskanaler. Uddannelsen er delt op i 9 moduler med workshop- og opsamlingsdage.

Få testet dit website

Få testet dit website eller digitale design af dine brugere og vores usability eksperter. Vi samler det hele i en optimeringsrapport + brugervideoer. Brugertest + Ekspertvurdering = Website rapporten

e-mærket

e-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel stiftet i år 2000 af Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet. Vi er en non profit organisation, og har i dag mere end 1.500 godkendte netbutikker. Vi er Danmarks bedst kendte nethandelsmærke, og yder hvert år juridisk ekspertrådgivning til vores medlemmer. En række A/B splittests har desuden vist, at e-mærket, også hvad angår konvertering, giver konkrete resultater på bundlinjen.

Avancerede og nye muligheder med AdWords

Går du glip af gode muligheder, fordi du ikke ved det findes? Så spids lyttebøfferne når vi fortæller om de nyeste muligheder og de mere avancerede annonceringsformer på Google AdWords.

Quality Score – afgør succes eller fiasko i Adwords

Hvis du vil have succes med Adwords, er det væsentligt at have helt styr på, hvad Quality Score er, hvad tallene viser, og hvordan du kan påvirke den.

Keynote: Unleash the full potential of combining power of Analytics and AdWords

In this keynote you will get the magic behind using the best from both tools to optimize your AdWords to make an even better Return on Investment.

En intens og pakket mulighed med masser af ideer, erfaringer og nye muligheder:

  • Håndplukket keynote om potentialet i optimering ud fra Analytics data
  • Cases, eksperter og spændende netværk med andre AdWords nørder
  • Få input til din egen AdWords optimering, både praktisk og strategisk
%d bloggers like this: