Hvad er den røde tråd hos Brand Design?

At være driver for at gøre det langt mere enkelt at starte en virksomhed.

Som online markedsføringskonsulent har vi en kontant interesse i at gøre det nemmere at komme ud til kunderne og få de rigtige kunder.

De primære værktøjer er internettet, SEO og sociale medier + info-produkter + målrettet forretningsudvikling + lederskab

Hvad er Internetmarketing?

Vi definerer det således:

Internetmarketing er et meget bredt udtryk for aktiviteter og strategier, der indrager internettet til at markedsføre og sælge dine produkter og ydelser til din foretrukne klient.

Mange herhjemme forbinder nok stadig internet- eller online markedsføring med specifikke begreber som f.eks. SEO eller annoncering via Google Adwords.

I virkeligheden er markedsføring via internettet i hastig udvikling og handler om strategier for brug af websider, brug af sociale medier, salgssider, brug af informationsprodukter, strategier for seo, online pressemeddelelser, blogging, kommisionsmarkedsføring (affiliate marketing) for blot at nævne nogle.

Hvad kan du hjælpe mig med?

Vi kan hjælpe dig med at tjene flere penge på det du laver/vil lave.

Især små selvstændige servicevirksomheder kan bruge, vores kompetencer til at sætte sig ud over den gængse “tid for penge” opfattelse.

Med små kneb og lidt vedholdende arbejde, kan de raffinere deres produkter og skabe en magisk forandring for både dem selv og deres kunder.

Helt unikt har du her både praktisk lære at skabe f.eks. ebøger, video, lyd m.m. og koble det til en ambitiøs udvikling af dit forretningskoncept.

Hvad er informationsprodukter?

Vores definition af et info-produkt er:

Info-produkter giver dig som bruger information om et givet emne, gennem et givent medie uden at personlig tilstedeværelse af en lærer er nødvendig. Info-produkter replikerer dig og din viden i en struktureret form, der gør det muligt at modtage undervisning af dig uden at du er tilstede fysisk.

Listen af produkter er lang og bliver længere, da der stadig udvikles nye muligheder teknologisk.
Af nogle velkendte ekspempler finder du “gør det selv” videoer, kogebogen,

Som en grov kategorisering taler vi om tekst, lyd eller billede.
Typisk kunne det være bogen, artiklen, ebøgen, bloggen, mp3 filer, lydbøger, video, billedcollager m.m.m.

Din hjemmeside er i virkeligheden også et infoprodukt.

Hvordan kan info-produkter hjælpe mig?

Info-produkter er et langt mere effektivt vidnesbyrd om din ekspertise, end du selv er. Intet kan få dig længere ud end et produkt, der løber foran dig og gør dig troværdig.

Det er der ikke noget nyt i. Det er en af grundende til at der i århundrede er skrevet masser af bøger.

Det nye er at med bl.a. internetteknologier, får langt flere muligheden for at skabe produkter og vise deres ekspertise frem.

De samme teknologier gør det også muligt at markedsføre og distribuere for selv små enmandsvirksomheder.

Hvem har egentlig gavn af denne type forretning?

Stort set alle typer serviceorienterede virksomheder, virksomheder, hvor produktet er f.eks. coaching og rådgivning, virksomheder, der er i kontakt med mennesker.

Hvorfor taler i om relationer til mine kunder?

Fordi det betyder ALT. Det du gør betyder langt mere end det du siger.

Hvis dine kunder kun hører fra dig, når du vil sælge dem noget nyt, mangler der hurtigt noget i den kommuniation.

Vi handler med mennesker – og helst kun med mennesker, vi kan lide, som vi kender og stoler på.

Derfor er dit forhold til dine kunder og mennesker, der (endnu) ikke har købt noget hos dig i sidste ende det eneste. der har betydning.

Hvad er din businessfilosofi?

1. Sørg for at give dine kunder, hvad de vil have og giv lidt mere end de forventer.
2. Skab et profitabelt flow gennem dine produkter og tag en pris, der matcher den værdi du skaber.
3. Tillad dig selv at gøre det enkelt og stadig tjene gode penge på det.

%d bloggers like this: