Hvad har du lyst til at opleve i dag?

Brandløftet er den følelse og forventning, markedsføringen sigter mod at skabe hos potentielle kunder – og som bliver indfriet ved at bruge branding like.

Oplev oplevelsen på den måde, I har lyst til. Få et gys eller lær noget nyt. Tag på tøsesjov eller bliv inden døre. Med branding vælger du selv, hvad I skal opleve i dag.

Brandløftet for tilgodeser det helt fundamentale behov, familien Danmark har, når de tager på ferie i dag; At de ønsker selv at vælge, hvad tiden skal bruges til uden at skulle planlægge en hel masse på forhånd.
At de kan være spontane og alligevel være sikre på at få en god dag. Derfor er løftet også formuleret som et spørgsmål – frem for et svar.

Brandet som produkt dækker dette behov ved at være et moderne it-baseret værktøj, som giver brugeren adgang til informationer på rette tid og sted – og med rette stemning.

Udforsk nærområdet ud fra, hvad I har lyst til at lave i dag. Med stemninger fra gys til hygge, underholdning, læring, tøsesjov, drengerøv, aktiv eller rolig. Ude og inde. Der er nok at vælge i mellem.

Spørgsmålet er, hvad har I lyst til at opleve i dag?

%d bloggers like this: