Linkedin Annoncering

Linkedin Annoncering

Linkedin er verdens største…..

Linkedin Annoncering – LinkedIn er verdens største business orienterede sociale netværk. Det er samtidig også en annonceringsplatform, hvor især B2B-virksomheder ikke bør undlade at medtage i deres markedsføringsstrategier indenfor deres digitale markedsføring. Akkurat ligesom på Facebook, Google og andre sociale netværk, kan man på LinkedIn lave organiske opslag, der så dukker op hos de, der følger virksomheden. Man kan selvfølgelig også oprette alle de annoncer man ønsker. Så overvej Linkeding annoncering i jeres markedsføring.

Læs mere om annoncering på de sociale medier her.

På LinkedIn i muligheden for, i kan segmentere i jeres målgrupper, blandt andet ud fra:

  • Brancher
  • Titler
  • Gruppe medlemskaber
  • m.m.

LinkedIn annoncering kendetegnes også ved at i kan:

  • kombinere jeres kundesegmenteringer fuldstændig som i vil for at skabe præcise målgrupper
  • Lave “klik her” annoncer til eksterne website-kampagner
  • lave lave klik til website-kampagner
  • osv.

Hvis i er seriøse med jeres Linkedin annoncering…

Hvis i er seriøse med jeres Linkedin annoncering og håber på at opnå jeres succeskriterier, anbefaler vi klart en granulær annoncestruktur, hvor i opdeler jeres målgrupper, så i kan fjerne de som ikke har nogen effekt, men samtidig fortsætte med dem der skaber de ønskede resultater. Linkedin er platformen hvor de seriøse optræder. Det er her alle har interesse i at formere deres forretning og udvide deres kontaktnetværk. De er her allesammen, også dem i søger.

Linkedin Annoncering – LinkedIn som værktøj

LinkedIn som annonceringsværktøj er veldefineret top-funnel værktøj, man benytter indenfor annoncering af diverse komplekse ydelser og innovative produkter. Brand Design laver en del strukturede annoncer for vores kunder på LinkedIn, herunder forskellige B2B-virksomheder.

LinkedIn står aldrig alene i vores markedsføringsstrategier, men benyttes, som en samlet del af en den fælles aftalte strategi, i målet om at skabe trafik eller leads til jeres produkt, koncept eller hjemmeside. Vi benytter også retargeting og e-mails som effektive mål mod nye kunder.

Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Skriv bogstaverne i feltet herunder:

captcha

4 Comments on “Linkedin Annoncering”

  1. Pingback: udfordring at forklare det visuelle arbejde i ord – Cafe Krasnapolsky

  2. Pingback: WordPress er vejen frem | fedthovedet - Fotografi

  3. Pingback: Search Engine Optimization On Your Mind? - Lov 24 - Juridisk minilex

  4. Pingback: SEO Advice - Hkgn.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *