Hvilke søgeord ?

Hvilke søgeord ? Vi hjælper med en analyse af jeres rigtige søgeord

Hvilke søgeord ? Hvis du ikke er klar over, hvilke søgeord dine potentielle kunder søger efter, kan virksomheden jo af gode grunde ikke være synlige der, hvor de søger dig. Det er vigtigt du kender de ord, dine potentielle kunder bruger, når de søger på f.eks. Google.

Søgeordsfornyelse er altid oppe at vende når SEO nørder diskutere nye potentielle markeder indenfor det etablerede. Derfor er der enorm fokus på hvordan man kan flytte søgninger i alternative retninger. Det gør så bare søgeordsanalyserne endnu mere essentielle.

Søgeordsanalyse er essentiel

En søgeordsanalyse er essentiel for at opnå en korrekt og seriøs søgemaskineoptimering. Uden indgående viden om jeres søgeord og søgesætninger (herunder også nye søgeord), jeres potentielle kunder kan finde på at bruge, vil i ikke opnå en komplet og effektiv løsning, der indfanger jeres kommende kunder.

Uden en dybdegående søgeordsanalyse kan i risikere, at jeres hjemmeside kun vil være synlig for en lille portion af de kunder, i faktisk gerne vil i dialog med. Hverken du eller en søgemaskineekspert har noget relevant belæg for at vide, hvilke søgeord og søgesætninger jeres potentielle kunder benytter nu og i fremtiden, når de søger på f.eks. Google. Jeres kunder bliver også mere erfarne med at søge på Google, og derfor kan søgeordsanalysen indfange nye søge termer, i måske ikke har fokus på.

hvilke søgeord

En søgeordsanalyse kræver værktøjer og viden

Når vi taler om danske hjemmesider, findes der faktisk ikke mange værktøjer til rådighed, der kan hjælpe med en grundig analyse, men nogle få er der dog. Kombinerer vi disse værktøjer med vores erfaring i en søgeordsanalyse, tør vi godt garantere at vi opnår at komme så tæt på det optimale, som muligt.

Des mere vi får indsigt i, hvilke søgeord og søgesætninger jeres kommende kunder søger på, når de benytter søgemaskinerne Google, Bing, Yahoo m.fl., jo mere konkret kan vi justere jeres behov. Husk også på, at en solid søgeordsanalyse kan sikre dig et solidt forspring til dine konkurrenter, der ikke ofrer investeringen i en søgeordsanalyse.

Gentagelse øger forståelsen: En søgeordsanalyse af jeres kundemæssige marked og evt kommende kunders søgeadfærd kan være præcis det, der sidste ende gør hele forskellen på om i opnår succes eller fiasko med jeres online markedsføring. Vi kan så absolut kun anbefale grundig søgeordsanalyse til gavn for jer.

2 Comments on “Hvilke søgeord ?”

  1. Pingback: SEO | fedthovedet - Fotografi

  2. Pingback: SEO Advice - Hkgn.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *