Google Søgeord og god søgeordsoptimering

Google Søgeord

Brand-design Blog 1 Comment

Google Søgeord og god søgeordsoptimering – Søgeord er faktisk det, det hele handler om. Det er de rigtige søgeord du udvælger, det til syvende og sidst kommer an på, når dine potentielle kunder søger efter ordene på søgemaskinerne. Men hvordan udnytter du Googles søgeord, herunder søgeordsoptimering til at opnå bedre placering?

Google og de relevante søgeord

Hos brand-design.dk har vi mere end 12 års erfaring med Google og de relevante søgeord. Vi mener efterhånden vi ved hvad der fungerer. Det kræver både viden, indsigt og masser at erfaring, og selvfølgelig gode værktøjer til at finde de rette søgeord. Har du indsigt i hvilke søgeord, dine potentielle kunder benytter, når de søger på dine produkter eller ydelser? De er jo mega vigtige at kende, før man kan arbejde seriøst med søgeordsoptimering!

 

Kender du dine potentielle kunders søgeord ?

Har i overvejet, at potentielle kunder måske slet ikke benytter de søgeord, du tror, de gør? Det handler om at udnytte de søgeord, dine kunder anvender. Det er essentielt at lige præcis de søgeord, der bruges i teksterne, indgår i arbejdet med søgeordsoptimering. Der eksisterer en udpræget misforståelse, af at det vigtigste søgeord jeres firmanavn. Overvej i stedet de søgeord der beskriver dine ydelser og produkter. Find dig derfor en professionel web designer til at hjælpe med søgeordsoptimering inden din konkurrent, udnytter den mulighed, og i hægtes bagud!

Gode søgeord

Gode søgeord skal skrives ind i teksterne på din hjemmeside, og det er ikke ligegyldigt, hvordan søgeordene placeres, når du skal være mere synlig i søgemaskiner. Så søgeord ER nøglen til bedre placering på Google! Og uden effektiv søgeordsoptimering er det yderst vanskeligt at få godt udbytte af arbejdet med egentlig søgemaskineoptimering!

Google Søgeord og god søgeordsoptimering

Søgeordsoptimering er ikke nok

Der findes selvfølgelig flere faktorer, der har enorm indflydelse på, hvordan jeres hjemmeside ranker sig i søgemaskinerne. Derfor er søgeordsoptimering blot én af flere faktorer. Derfor bør der også tilføjes:

  1. Kvaliteten af de eksterne hjemmesider, der linker til jeres hjemmeside.
  2. Antallet af eksterne links sat op imod jeres konkurrenters hjemmesiders links.
  3. En nærmest perfekt brug af jeres søgeord på hjemmesidens brødtekst, både i antal og placering på sitet.
  4. Linkværdien på de sider, der linker til jeres hjemmeside.
  5. Sammenhængen mellem jeres søgeord og de sider, der linker til jeres site.

Google søgeord – nøglen til jeres succes

At finde frem til de for jeres virksomheds hjemmesides helt rigtige søgeord der sikrer jer et salg er, jo hvad det hele handler om. Et søgeord kan godt give jer en del trafik men ingen købskonvertering. Imens kan et andet søgeord sagtens give jer noget mindre trafik men langt flere konverteringer. Det kræver effektiv analyse og gode søgeordsværktøjer, men herefter har du også den indsigt, der gør hele forskellen for jeres placering og i sidste ende konvertering. (Google Søgeord og god søgeordsoptimering)

Vil du være med ? Så kontakt os her.

Comments 1

  1. Pingback: SEO Advice - Hkgn.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *